понеділок, 21 жовтня 2013 р.

Пиття віскі в "натуральному середовищі"...



Останнім часом, реклама Віскі стала дуже популярним явищем, а міцний напій здобуває собі нових "фанів".

Виробники цього напою -це сильні гравці на ринку, а тому співпраця з ним дуже вигідна справа.  Отож, хто займається виробництвом віскі?

Звісно ж великі компанії з багатою історією, адже згідно до законів виробництва цього напою повинен він перебувати в бочках мінімум 3 роки. Технологія створення віскі подібна до коньяку, однак кожен виробник додає щось своє. Крім того, "коньяк" це зареєстрована торгова марка одного з регіонів Франції.

З віскі все розпочиналося  не так престижно, як можна було б очікувати.  Те, що тепер називаємо віскі - це був звичайний самогон, котрий  в XVI - XVII століттях гнали всі верстви населення  в Шотландії. однак, щоб запобігти розвитку алкоголізму серед населення уряд Великої Британії опублікував стандарти приготування цього напою. Тоді ж на виробників накладено податок.

З часом смак і колір стали важливим елементом доброго напою. Відповідно, деякі виробники досягли світовою слави.

В цьому відео CNN наче рекламує популярний англосакський напій. А виробники і деякі науковці працюють над тим, що збільшити продаж віскі в барах і ресторанах. На відео як бачимо деякі власники барів настільки далеко пішли, щоб привабити клієнтів, що добирають відповідно освітлення і інтер'єр в залах.

Трава на барній стійці - це поки що екзотика і одночасно реклама. "Природний" інтер'єр ніби допомагає краще зрозуміти смак віскі і повністю відчути палітру присмаків... Чесно кажучи це більше створює позитивне естетичне враження, ніж допомагає смакувати напоєм. Крім того, якщо вміє дегустувати віскі, то і без екзотичного інтер'єру це зробить, а якщо хтось іде в бар випити чогось міцненького, то особливо не задумується над різноманіттям смаку, адже свою думку базує на категоріях "хороше" або "погане".    



Немає коментарів:

Дописати коментар